poniedziałek, 13 marca 2017

Kierowca piekarni

Mój dzień - a właściwie noc - rozpoczynam od pobudki o 2.28 ;). Pracę zaczynam ok. 3.00 w nocy kiedy większość z Was pewnie jeszcze smacznie śpi. Ładujemy pieczywo do skrzynek i od ok. 5.00 dostarczamy do sklepów. Następnie wracamy do piekarni po pozostały towar i udajemy się na tzw. handel w okolicznych miejscowościach. To w wielkim skrócie moja codzienna praca po której wracam do domu i czasami udaje mi się zdrzemnąć. Następnym moim obowiązkiem jest odebranie moich księżniczek z przedszkola i opieka nad nimi. A później dalej toczy się życie.

Co daje mi praca? Narazie, niezbyt dużo pieniędzy. Ciekawe rozmowy. Nowe doświadczenia. Czas na przemyślenia.

Bycie wśród ludzi zawsze było dla mnie czymś ważnym.

Pomagać innym w codziennym życiu.

Ps. Dawno nie pisałem ale wracam. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz