piątek, 4 listopada 2016

Kierowca

Tak jak już wspominałem w ostatnim poście, ostatnio wszystko co związane z poszukiwaniem pracy u mnie przyśpieszyło. Odezwał się do mnie jeden z lokalnych przedsiębiorców, u którego zostawiłem CV, z propozycją pracy jako kierowca. Po krótkiej rozmowie wyraziłem zgodę na okres próbny.

Przez dwa tygodnie byłem pomocnikiem kierowcy a w trzecim tygodniu jeździłem już sam. Następnie dostałem dwa tygodnie wolnego na zrobienie badań i podpisanie umowy.

Te dwa tygodnie to z jednej strony trochę długi czas, ale gdy patrzę z perspektywy  na to co się dzieje wokół mnie i we mnie doceniam jak ważna dla człowieka jest praca. Nie bez przyczyny swoją książkę kiedyś kard. Stefan Wyszyński zatytułował "Duch pracy ludzkiej".

Ps. Mam nadzieję, że kolejne moje posty na blogu dotyczyć już będą mojej codziennej pracy. Chętnie się z Wami podzielę tym co robię.

Ps. Jednocześnie mam zamiar nadal prowadzić bloga i rozwijać moje zainteresowania związane z tworzeniem tekstów, social media oraz internetem.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz